Wednesday, December 07, 2005

Redefinint l’hivern

L’hivern és l’època de l’any durant la qual perdre l’autobús és el pitjor que et pot passar durant el dia.

Avui ha estat el primer dia d’aquest hivern. M’he passat el matí minant-me en reunions absurdes. He dinat una pizza que tenia all. M’he passat la tarda desescrivint ciència... Emprenyat, m’he dirigit a la parada del bus i se m’ha escapat. He hagut d’esperar un quart d’hora a -5ºC i amb vent. Durant aquests quinze minuts tota la negativitat del meu dia s’ha fet petita. No hi ha res pitjor que perdre el bus a l’hivern.

4 Comments:

At 2:09 AM, Blogger eva said...

Que no abriga la teva super jaqueta de pell nova?? ;-)
Fins aviat, ara sí, no?
Petons

 
At 11:49 AM, Blogger Xavi said...

No me la puc posar perque no vull que se'm mulli i no para de nevar

 
At 3:35 PM, Blogger Joan Casals said...

Trepat, necessites el meu gorro anti-estetic-pero-que-tapa-orelles..... Jo ja he passat a l'etapa leotardos sota els pantalons de pana....
Anims!!

 
At 7:46 AM, Blogger Xavi said...

Els leotardos mels guardu per d'aqui a un mes quan les temperatures siguin 10 graus menys...

De moment porto uns escalfadors de ballarina de m'ha deixat la fucho... no es el mes viril i testosteronic pero escalfen mogollon... y ande yo caliente...

 

Post a Comment

<< Home