Sunday, May 14, 2006

Davant l'allau de peticions...

He fet una sel·lecció de fotos de la meva festa sorpresa. Comencem pels assistents. De dreta a esquerra: David (Galicia), Jack (Canadà), Linhong (Xina), Julie (USA), Roel (Holanda), Steffen (Alemanya) i Crystal (USA)... També hi havia la Jill (Canadà) amagada a algun lloc de la casa i la Lulú (Xina) amagada al llit del Linhong... ah! i una tal Fucho que ve del país dels àngels. Vam convidar l'Ella perquè vingués a fer uns scats, pero tenia bolo i ens vam haver de conformar amb un poster a la paret.



Això és una petita mostra del sopar de tapes que la Fucho i la Julie es van currar... tremendu... pantagruèlic...



Pastis de formatge de la Cheesecake factory. Two thumbs up! Drop dead amazing!



Millor regal del món. Em va fer moltíssima il·lusió... ja sabeu que no exterioritzo les meves emocions així que m'haureu de creure.



La nit va acabar de manera força lamentable al Karaoke de la cantonada... m'he permès ometre deliberadament del relat aquesta part de la nit...

2 Comments:

At 8:08 AM, Blogger eva said...

Sí, però segur que la truita de patates era sense ceba.

 
At 10:49 AM, Blogger Xavi said...

Òbviament, com totes les truites de patates dignes del seu nom.

Viam, les truites de patates porten ous i patates.

Si porten ceba, ja no són truites de patates. Són truites de patates amb ceba.

 

Post a Comment

<< Home