Friday, October 12, 2007

Al Gore, quin escàndol

M’acabo de llevar i veig que a l’Al Gore li han donat el premi Nobel de la Pau. Quin escàndol.

Primer. Què té a veure el canvi climàtic amb la Pau?

Segon. Com poden donar el premi Nobel de la Pau al vicepresident del primer productor i exportador d’armes mundial?

Tercer. Li han donat pel bombardeig d’aquella fàbrica farmacèutica al Sudan l’any 1998?

Quart. Li han donat per expandir la pena de mort als USA mitjançant la “Omnibus Crime Bill” el 1994?

Al Gore m’agrada. El seu gran mèrit és demostrar al món que hom es pot enriquir desmesuradament gràcies al canvi climàtic, i això no ho dic amb cinisme. Res en aquest món progressa si no se’n pot treure benefici, així que és una molt bona notícia que la lluita contra el canvi climàtic pugui produïr beneficis econòmics suculents. Per tant, a Al Gore li haurien de donar el premi Nobel d’economia, però el de la Pau que el deixin per tots aquells que han fet de Pau el pilar de la seva vida, i de la seva mort.

3 Comments:

At 6:20 AM, Blogger david said...

De acuerdo, por primera vez. Pero que no sirva de precedente.

 
At 8:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Noi, aquesta vegada no puc discutir ni una coma del teu post. Ni conec el Gore ni ganes però a mi també em fa tuff d'aprofitat. Totes les persones que conec siguin d'esquerres o de dretes però que tenen una mínima consciència sobre la cura del planeta manifesten que la creuada d'en Gore és alarmista i incorrecte, fonamentalment perquè projecta escenaris en base a dades que no poden ser considerades válides. Per tant, quan he sentit la notícia m'ha agafat un atac de repulsió extrema. No se qui pot lluitar en aquest mon per a obtenir un premi Nobel. Han quedat totalment desprestigiats. Quina vergonya. Pot ser també es tracta de pagar per a que te'l donin?.

 
At 3:31 PM, Blogger Unknown said...

també estic d'acord amb totes les contradiccions d'aquest premi Nobel. Com poden posar el nom de Gora al costat de Mandela o Teresa de Calcuta? hem perdut el nord. i això que jo vaig veure el documental fa temps i em va agradar

 

Post a Comment

<< Home