Thursday, September 20, 2007

ei que vinc

Res, només avisar-vos que no us espanteu si algun dia de la setmana que ve em veieu caminant per Barcelona amb un croissant a la boca enmig de xinesos i indis. Durant les properes dues setmanes estaré rondant les Europes escampant la bona nova que les cèl•lules són com la pasta de dents i entre altres llocs vindré a predicar a Barcelona. I si organitzeu algun percal feu-m’ho saber tot i que tenint en compte que faré d’amfitrió a un nucli dur de Harvatians i MITians, no crec que m’hi pugui afegir. Mentrestant envio la fuchini al festival de teatre musical de NYC amb la Cris.

2 Comments:

At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Digues-me per on pares a una hora concreta i t'envio les birres que et dec. Si ens trobem be i sinó prente-les a la meva salut. Per cert, jo em miro molt el melic, tot i que ja quasi no el trobo sense fer una flexio sèria cap endavant, però como a mínim tu si que m'interesses. Et puc garantir que hi algunes persones que m'interessen més que jo mateix. A tu encara et falten alguns anys per donar-te'n compte.

 
At 1:22 AM, Blogger Raül said...

Treps,
l'enèssim consell de màrketing per a científics bostonians: foteu-li ketchup, al croissant.
Records,

Raül

 

Post a Comment

<< Home