Wednesday, September 12, 2007

Sobre el meu absolut desinterès bla bla bla

Dir que m’interesso molt més jo mateix del que m’interesses tu no vol dir que posi el meu interès per davant del teu interès. Tampoc vol dir que em cregui millor que tu en res. M’interesso més del que m’interesses tu perquè em puc mirar en molta més profunditat del que et puc mirar a tu; i del que tu em pots mirar a mi.

Per això no acabo d’entendre la reacció popular adversa que ha tingut el post sobre el meu desinterès per la major part de la humanitat, perquè en ell no emeto cap judici moral envers altri. Vaja, que mirar-se el melic no té res d'egoïsta, ni de pedant.

2 Comments:

At 11:40 AM, Blogger Raül said...

Home Treps,
és evident que en el teu post no s'ofèn ni es menysté el proïsme. Ara bé, crec que el fet de publicar al blog aquest comentari es fa estrany pels que normalment rebem notícies teves únicament per aquest canal.
És a dir, que el poc interès relatiu que manifestes topa amb la intenció de comunicar-lo.
Apa doncs, una abraçada,

Raül

 
At 6:59 AM, Blogger Unknown said...

treps,
t'agrada provocar i polemitzar i ets una de les persones que per escrit demostren més fermesa. ens agrada llegir-te i esperem que també gaudeixis d'aquest petit diàleg.
endavant amb els teus comentaris provocadors i agosarats, seguirem llegint-te i reaccionant.
una abraçada
neus

 

Post a Comment

<< Home