Monday, May 21, 2007

Colorado

Aquest cap de setmana ens n’anem a COLORADO amb la family. La family està formada per un pare responsable –que sóc jo- i quatre fills que em fan la vida impossible que són la Fucho, el Galleguinho, la Julie i el Quil•li (que aquest cop es queda a casa).

No cal dir que el motiu pel qual vaig fer pressing per anar a Colorado era la meva nostàlgia de muntanya. El meu objectiu secret era fer un 4000, un 4000 com aquest de la foto (a Colorado els anomenen fourteeners perquè fan més de fourteen feet).


Però un cop ja tenia triat el meu 4000 i les diverses rutes per ascendir-lo la família es va anar fent enrera. Primer l’intel•lectual d’esquerra, el Galleguinho, descobreix la distribució de Boltzman i diu que 4000 metres no hi ha prou oxigen pels seus pulmons i que ni parlar-ne. Després descobreixo que la Julie té mal de muntanya a partir de 200 metres sobre el nivell del mar. I al final la Fucho va i es torça el turmell. La meva darrera esperança era trucar a l’Eva i convèncer-la que ho deixi tot i agafi un vol BCN-Denver per ascendir un 4000 amb mi. Però l’eva també s’ha fet mal...

Bé, ara l'objectiu s'ha convertit en agafar mides per fer-hi una ruta l'any que ve...

4 Comments:

At 12:54 AM, Blogger eva said...

Xavi!!!!!!!!!
quina enveja... a veure si ho poguéssim fer, un dia o altre.

Molts records, estic millor del peu.

 
At 6:45 AM, Blogger Raül said...

Sempre queda trucar a l'Anna Salvatella i en Marc!!
Apa, records,

Rül

 
At 7:05 AM, Blogger Joan Casals said...

Home Trepat, si vols anulo la gira i vinc a a companyar-te!!!!! Què tal recordar velles encigalades???

 
At 8:58 AM, Blogger eva said...

I com ha anat??

 

Post a Comment

<< Home