Friday, April 27, 2007

Museus?

Et prepares per un cap de setmana tranquil, sense experiments i amb l'únic stress, gens negligible, d'acompanyar la Fucho i la Julie, les dues juntes, a l'ikea. Aleshores t'arriba aquest mail de l'editor de Nature dient que durant els propers dies possiblement seràs contactat en referència al teu article per part les següents institucions: The Science Museum in London, The Museum of Science in Boston, The Natural History Museum in London, and The American Museum of Natural History in New York. Clar, jo que ja m'estresso per fer una mini xerrada al meu departament, imagineu-me fent una xerrada sota el Tiranosaurus Rex del Museu d'història natural de New York. Sort que al meu jefe li encanta això de xerrar i estarà encantat d'escampar la paraula de Déu pel món enlloc meu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home