Friday, March 02, 2007

Boltimorrr de la pradera

Demà me’n vaig a un congrés a la vila de Baltimore, Maryland. Suposo que ja us imagineu que un congrés a Baltimore a l’hivern només el poden organitzar físics, els mateixos físics que l’any passat van organitzar el mateix congrés a Salt Lake City, Utah. Els metges i els biòlegs fan els congressos a Florida o Califòrnia, o al Marriot de Times Square o al Carib.

I avui la pregunta és, què es pot fer a Baltimore? De moment l’únic que ha aportat una mica de llum al debat és el galleguinho que m’ha informat que a Baltimore hi ha l’estudi de Frank Zappa. No cal dir que no tinc cap interès en visitar l’estudi de Zappa i que si ho faig serà només per fer-li enveja.

També diuen que Boltimor, que és com es pronuncia Baltimore, diuen que Boltimor és una de les ciutats més perilloses dels USA i que no se m’acudeixi apartar-me de la zona del port, que és la més segura. Ara el meu dilema és, i si l’estudi de Frank Zappa és lluny del port, què és més important, la meva seguretat personal o fer-li enveja al Galleguinho? mmmm... Fer-li enveja al Galleguinho.

L’altre alicient, i l’alicient que més em motiva en aquests moments, fins i tot per sobre de la ciència, és trobar algú, qui sigui i d’on sigui, que entengui l’acudit “Dónde vas Boltimorrrr de la praderarrrrr” i que en resposta es marqui uns dancings cantant “siete caballos que vienen de bonanzaaaaarrrrrr”. Això seria celestial comparat amb el tedi dels congressos de físics.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home