Saturday, October 14, 2006

Aretha Live

L'imprevist m'obliga a interrompre la sèrie Kansas City. Avui, cap a les tres de la tarda, m'ha trucat la Meri...

Meri: Xavi, mira que estic a Miami i m'he oblidat que avui tenia entrades per un concert a Boston. He pensat que et faria il·lusió anar-hi.

Xavi: Qui toca?

Meri: L'Aretha Franklin.

Xavi: VA-HOME-VA! L'Aretha Franklin és morta!

Meri: Que no, que no, que és viva i toca aquesta nit a Boston.

Cinc hores més tard, la Fuchini, el Galleguinho, la Crystal i jo seiem a l'Opera House davant del gran mite. Reté pràcticament intacta aquella veu que la va portar a ser l'única cantant de la història que va regnar simulatàniament a les esglésies i als night clubs.

Amb aquest post inauguro la nova secció de vídeos clandestins i violacions de copyrights.

R-E-S-P-E-C-T

0 Comments:

Post a Comment

<< Home