Saturday, September 24, 2005

Que no m'enganyin, els dofins no són dolents

Fa un parell de mesos vam decidir no pagar més la TV per cable, així que la nostra oferta televisiva s’ha reduït en un 90%. Ara el canal estrella és el National Geographic Channel. A part d’alguns programes de pseudociència interessants, la dinàmica del canal es centra en fer-nos por i amenaçar-nos amb tota mena de desastres naturals, plagues animals i perills militars. Fa un parell de setmanes que em tenen realment alarmat. Divendres passat, el documental parlava d’uns dofins assassins que participaven en violacions massives de les seves femelles. Ahir, parlava d’elefans assassins que atacaven cruelment homes al nord est de l’Índia... WAIT A MINUTE... Dofins i elefants assassins? En el meu subconscient llargament manipulat per 29 anys d’existència, els dofins i els elefants eren magnífiques criatures que escampaven bondat allí on anaven!!! I ara m’he de creure que tot plegat era mentida i que en realitat són éssers malvats? D’altra banda, els mateixos dies, en altres dos documentals es veia com uns aventurers nedaven amb anacondes i acariciaven cocodrils a la selva amazònica!!! Anacondes i cocodrils? Però si aquests eren dolents!! M’estan dient que per les noves generacions els dofins i els elefants seran dolents i els cocodrils i anacondes bons?

1 Comments:

At 10:59 AM, Blogger eva said...

Qui pagaria per veure dofins i elefants bons o anacondes i cocodrils dolents?

 

Post a Comment

<< Home